2 Şubat 2009 Pazartesi

Exper ayrıl da gel oğlum!


Exper Laptop Bilgisayar 2
Yükleyen vikviki

Serdar Erener & Sinan Çetin Production, Exper Bilgisayar için kamera arkasına geçtiler ve keyifli bir reklam filmi çektiler.

Bigumigu'da da ifade edildiği gibi bu ekip, objeleştirilen markalar konusunda kendisini ispatlamış bir ekip. Çelik, Beyyin gibi projeler de bu ekipten çıkmıştı. Şimdi yine "Sevimli" bir tip oluşturmuşlar. Sevimli bir köpek: Exper Köpeği!? ya da köpek Exper?!

Markalara kimlik oluştururken, tek kriter sevimli olup akılda kalmaları mıdır?

Çelik, hem çocuklar için hem de ev eşyalarının satın alma kararında aktif rol oynayan bayanlar için sevimli bir karakter...

Beyyin de hedef kitlesi olan çocuklar ve yine satın alma kararında aktif rol oynayan bayanlar için sevimli bir karakter...

Peki Exper kimin için sevimli bir karakter? Evde bilgisayar ve benzeri teknolojik aletlerin genelde satın alma kararında kim aktif olur?

Rakamlara bakacak olursak ülkemizde ve dünyada beyler... Beyler için Exper gibi sevimli bir köpek ne ifade ediyor?

Karakterin sevimli olmasından ziyade, kafamı asıl kurcalayan husus; markanızı köpek yapmışsınız, elin adamı, elin hatunu gel kuçu kuçu diyor.

Markanın dili bir karış dışarıda, hemen koşuyor başka birşey var mı abi edasında aleme köpeklik yapıyor.

Marka müşahhaslaştırma süreci bünyesinde çok nazik dinamikleri barındırıyor. Sadece sevimli olsun bizim olsun yaklaşımı ile yola çıkılınca marka algısı ile ilgili sıkıntılı sonuçlar ortaya çıkabiliyor.