31 Mart 2008 Pazartesi

Ajda Pekkan'ı Boyadılar



Gülen Boya'nın yeni yüzü olan ve 2008 yılı içerisinde markanın reklam filmlerinde (toplam 6 reklam filmi ile) rol alacak olan Ajda Pekkan ile çekilen ilk reklam filmi yayınlanmaya başladı.

Gülen Boya bu reklam kampanyası ile boya sektörünün hedef kitlesinin komposizyonunda bir güncelleme yapıyor ve boyacı, nalburlara ek olarak hedef kitlede kadınların da ağırlıklı bir öneme sahip olması gerektiğini vurguluyor.



Ajda Pekkan ile çekilen yeni reklam filminde kadınlara, boyanın yaşamlarının bir parçası hatta bir yaşam tarzı olduğunu göstermeyi amaçlıyor.

Gülen Boya'nın yeni reklam filminde müzik olarak ise Ajda Pekkan'ın Bambaşka Biri şarkısı kullanılıyor. Gülen Boya'nın Ajda Pekkan'lı reklamları, TV'nin yanı sıra yazılı basın, radyo ve açık hava mecralarında da yer alıyor. Ajda Pekkan ile yapılan anlaşma kapsamında reklamlara ek olarak 10 adet de açık hava konseri verilmesi planlanıyor.

Gülen Boya bu hedef doğrultusunda, kadınlar tarafından her zaman sevilen ve anlamlı bir marka değeri taşıyan Ajda Pekkan'la aynı ortak değerlere sahip olan ismini “Yıllarca Genç Kalır” sloganı ile biraraya getiriyor.

Açıkçası, tanımlanmış olan hedef için Ajda Pekkan'ın çok doğru bir seçim olduğunu düşünüyorum. “Yıllarca Genç Kalan Kim var?” dediğimizde Türkiye algı setimizde çoğu insanın aklına ilk gelen isim Ajda Pekkan. Ayrıca, boya, boyamak, boyalı olmak ve kadın olgusunu da kesiştirdiğimizde yine çoğu insanın aklına gelen ilk isim Ajda Pekkan.

Gülen Boya örneğinin, stratejik hedef ile başarılı bir şekilde bütünleşebilecek ünlü kullanımı örneklerinden biri olduğunu düşünüyorum.