17 Mart 2008 Pazartesi

Pazarlama 2.0 Örnek Uygulama: En Büyük Asker Bizim Asker


Yoğun bir stratejik yapılanma süreci geçiren Türk Telekom'un başarılı uygulamaları, yapılan sürecinin başarısı hakkında bizleri bilgilendiriyor.

Türk Telekom
, askere gidenlerin en önemli sorunlarının başında gelen aile ile telefon görüş(e)me(me)sine Aile Kart ile çözüm öneriyor.

TT Aile Kart'ın sistemi şu şekilde işliyor:

Ev veya iş telefonunuza bağlı bir Aile Kart alıyorsunuz,
sevdikleriniz, ankesörlü telefonlardan dilediğiniz gibi konuşuyor, konuşma ücreti kartın bağlı olduğu ev veya iş telefonuna ekleniyor.

Aylık Aile Kart’ını Multimedya Ankesörlü Telefonlar’da, internete bağlanmak, SMS göndermek ve ya fotoğraf çekip e-posta göndermek için de kullanabiliyorsunuz.



Türk Telekom geçtiğimiz günlerde Aile Kart ürününü desteklemek için yeni bir pazarlama 2.0 çalışması gerçekleştirdi.

"En Büyük Asker Bizim Asker" ismini verdikleri uygulamada öncelikle Adınızı Soyadınızı giriyorsunuz, daha sonrasında askerlik sınıfını seçiyorsunuz (Karacı, Denizci, Havacı, Jandarma gibi) daha sonrasında ise üniformanıza ister fotoğraf ekliyorsunuz, isterseniz webcamden gerçek zamanlı görüntü ekleyebiliyorsunuz.

Askerlik bizim için çok kutsal bir görev. Oğlu, eşi, sevgilisi, nişanlısı askerde olanların kendilerini sürecin içine dahil edebilecek başarılı bir kampanya. Pazarlama 2.0'ın en temel öğelerinden olan katılımcılık ve etkileşimi, en hassas değerlerimizden olan Askerlik, Yakınlık, Aile motivleri ile destekleyen kampanya başarıyla ilerliyor.