10 Haziran 2008 Salı

Bacak Kadar Çocuğa Özel Segment


Pazarlama dünyasında mikro segmentasyon sürecleri her geçen gün artıyor. Eskiden bildiğimiz bir beyaz peynir vardı. Şimdi ise beyaz peynirin çocuklar için olan versiyonu bile var.

Kidfresh markası çocuklara taze, sağlıklı yiyecekler sunma vaadi ile yola çıkmış bir marka. Ürün gamının tamamı doğal ve taze gıdalardan oluşuyor.

Ebeveynler seyahate çıktıklarında çocukları genellikle abur cubur ya da fast food ile beslenirler. Cocukların, anne babaların en değerli varlıkları olduğu düşünüldüğünde onların sağlıklı beslenmesi için anne ve babalar bu ihtiyaca hitap eden her türlü ürünü seve seve satın alacaklardır

Çocuklar açısından olaya baktığımızda da: "Sen küçücük veledsin ama markette sana özel bir mekan tasarlamışlar ve sana özel ürünler var. Ayrıca diğer çocuklar amele gibi fast food abur cubur yerken, sen sağlığına önem veriyorsun, daha bacak kadar boyunla farklılık oluşturuyorsun"

Ülkemizde de bu tarz ürünler için özgün perakende uygulamalarını yakında görürüz diye düşünüyorum.