28 Eylül 2008 Pazar

Herşey Dahil: Sosyal Medya Muhabbeti

Maksat Muhabbet dedik, bayram tatili histerisine kapılmayıp İstanbul'a sahip çıkanlarla birlikte Tüyap'a Marketingist etkinliğine doğru yol aldık.

Marketingist gibi pazarlama sektörünün tüm bileşenlerini, paydaşlarını bir araya getirmeyi hedefleyen böylesine güzel bir etkinliği, memleketim insanları neden Tüyap'a (İstanbul'un 28 km dışına) taşıyarak, kavram kaplarımızda Marketingist'i çoluk çocuğun ellerinde torbalarla promosyon toplamak için gittikleri fuarlarla aynı yere konumluyorlar, anlamıyorum. Mutlaka bir bildikleri vardır diye düşünüyorum.

Marketingist'te Şirketlerin Sosyal Medya'ya Bakışı yada Bakmayışı üzerine keyifli bir sohbet gerçekleştirdik. Diyalog olsun dedik, Sosyal Medya'nın dinamiklerine uygun olsun dedik. Ama panel insanı olarak sürekli anlattık anlattık ve monolog performansı sergiledik. Neyse ki panelin ilerleyen kısımlarında, bulutların arasında güneş süzmeleri kendini göstermeye başladı ve diyalog ortamı sağlandı.

Gelen herkese, katılan herkese, aktivitenin hazırlanmasında emeği geçen herkese (özellikle Eray Endeş'e) çok çok teşekkür ediyorum. Ben çok keyif aldım. Umarım sizler de almışsınızdır.

Panel esnasında sohbet ettiğimiz için herhangi bir sunum kullanmadım. Ancak Sosyal Medya'ya dair daha önceki yazdıklarımdan faydalı olacağını düşündüğüm bir derleme yaptım. Umarım faydalı olur.

Medya 2.0: Sosyal Medya

Sosyal Medya'ya Verilen Önem

Sosyal Medya İletişimi

Sosyal Medya Üzerine (Videoblog)


Sosyal Medya'nın Yükselişi

Sosyal Medya'nın Kitabı


Sosyal Medya Davranışı

Sosyal Medya Spectrumu

Sosyal Medya'da Marka Takibi İçin 6 Faydalı Araç

Türkiye'de Sosyal Medya Nasıl Tüketiliyor?

Sosyal Medya'da Seçim Kampanyası Yönetimi


Sosyal Medya'da Asya İçgörüleri

Sosyal Medya'da Markaların Yaptığı 6 Büyük Hata

Global Sosyal Medya Araştırması