1 Eylül 2008 Pazartesi

Jewelryvertising: Mücevher Reklamcılığı

"Alman Sanatı" uzmanlarından oluşan "Inges Idee grubu Düsseldorf'da alışveriş merkezleri ve kapalı otoparkları mecra olarak seçerek mücevherlerle özgün outdoor uygulamaları gerçekleştirdiler.


Ülkemizin altın mücevher ihracatına baktığımızda yılın ilk altı aylık döneminde ihracatın yüzde 19luk artışla 660 milyon dolara yükseldiğini görüyoruz. Haziran ayındaki ihracatımızın ise yüzde 11.5 arttığını görüyoruz.


Geçen yılın aynı dönemine baktığımızda ise Türkiye'nin dış pazarlara 7 bin 754 ton altın mücevher sattığını görüyoruz. Türkiye halen dünyanın en büyük üçüncü altın mücevher ihracatçısı konumunda bulunuyor.

Sadece altın değil, genel olarak Türk Mücevher Sektörü'nde uzun zamandan beri anlamlı bir kıpırdanma gözleniyor. Sektör pazarlama uygulamalarında genellikle dizi sponsorlukları, gazete ilanları, temel outdoor uygulamalarını kullanıyor. Sektörden bu rakamlara yakışacak pazarlama kampanyaları bekliyoruz